آش کشک



خیلی وقت بود که یکی از دوستان ازم اش کشک رو خواسته بود
راستش خود من هم نمیدونستم که همچین اشی وجود داره و از اونجایی که همیشه و در هر زمان از خوردن اش و سوپ لذت میبرم این بود که تصمیم گرفتم برم سراغش
از ملت این اش اطلاعی در دسترس ندارم  .....  و خوشحال میشم که اگر دوستان میدونن به کامنت اضافه کنن
دستوری رو که اینجا میبینید از یوتوپ پیدا کردم



مواد لازم :
برنج نیم دانه ۱ پیمانه
لوبیا قرمز ۱/۵ پیمانه
اش سبزی ۱۵۰ گم
کشک ۱ لیوان
نعنا داغ و پیاز داغ به میزان لازم
نمک , زردچوبه , فلفل

طرز تهیه
من از لوبیا پخته  شده و آماده استفاده کردم و همینجور از پودر مرغ برای طعم در شدنش استفاده کردم ( که شما میتونید استفاده نکنید )
اگر مایل به استفاده از لوبیا خشک بودید , باید با برنج بزارید تا بپزه
برنج این اش باید کاملا پخت و له شده باشه ولی لوبیا قرمز باید دیده شه , پس زمان پخت مناسبی برای هر دو میتونی باشه
اواسط پخت سبزی اش رو هم اضافه کنید
بعد از چند جوش در مرحله آخر نیمی از پیاز داغ و کشک  رو اضافه کنید
هر چه مقدار پیاز داغ بیشتر باشه طعم اشتون بهتر خواهد بود
در آخر روش رو با نعنا داغ و مقداری کشک و پیاز داغ تزئین کنید
* با توجه به استفاده از کشک , دقت تو نمک غذاتون داشته باشید
نوش جان , گیلدا



Kommentare

Beliebte Posts