بیسکویت نارگیلی با طعم لیمو



طعم نارگیل چیزی هست که همه پسنده
حالا میتونه تو شیرینی یا همینجور خوراکهای مختلف یا  انواع نوشیدانها باشه
این یک بیسکویت ساده  نارگیلی ؛ همراه با طعم لیمو هست ، که پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید

مواد لازم :
مقداری پوست رنده شده لیمو ترش
کره ۱۲۵ گرم
شکر ۱۲۵ گرم
کمی نمک
تخم مرغ ۲ عدد
آرد ۲۵۰ گرم
حدود ۱۰۰ گرم پودر نارگیل

طرز تهیه :
پوست لیمو را همراه با شکر , کره ، نمک به حدی زده تا  پوک شود


تخم مرغها را دانه دانه اضافه کرده و به هم زدن ادامه میدهم


آرد را به صورت الک شده اضافه میکنیم


خمیر به دست آماده ، خمیر بسیار لطیف و نرمی هست


داخل ظرفی ( مثل سینی ) پودر نارگیل را ریخته ، و خمیر را داخل قیف یا کیسه فریزر ریخته و روی پودر نارگیل به صورت مار خالی کرده
دقت کنید که نازک نباشه ، چون زود میسوزه
دور تا دور خمیر رو خوب به پودر نارگیل آغشته کنید 


با کمک قیچی که چرب کرده اید خمیر را به اندازه بند انگشت قیچی کنید



درون سینی چیده و به مدت ۳۰ دقیقه با سینی داخل یخچال قرار بدید
و سپس داخل فری که از قبل گرم کرده اید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و با حرارت ۱۸۰ درجه قرار دهید
نوش جان ، گیلدا









Kommentare

  1. خیلی دوسشون دارم ؛ نوش جونتون ؛ معلومه چقدر ترد و خوشمزست :))

    AntwortenLöschen
  2. مرسی عزیزم ، راستش من شیرینی هایی که با نارگیل در رابطه باشه خیلی دوست دارم
    این بود که از این هم خیلی خوشم اومد ، جات خالی بود رزکم

    AntwortenLöschen
  3. چه خوشگل و بامزه..حتما درستش می کنم..من عاشق نارگیلم

    AntwortenLöschen
  4. سلام.. مدت کوتاهیه که پیگیر مطالبتون هستم
    با اجازتون من بلاگتون رو تو خوشمزه خونه کوچیکم لینک کردم
    خوشحالم میکنید گاهی سری بهش بزنید

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. عاطفه جون با عرض شرمندگی که در جوابتون رو میدم ،
      به هر حال خوشحالم از دیدارت عزیزم

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts